Melodi Srikandi
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, November 28, 2013 | 9:43 PM | 0 Atasinchi
Bismillahirrahmanirrahim...

27 NOVEMBER 2013 - RABU- 3.30 P.M
alhamdulillah . berakhir sudah prjuangan saya sbgai pelajar SPM  2013 .
terasa segala y berat kini semakin ringan . *maybe*
smoga usaha ini mmbuahkan hasil y mmbawa daku ke jalan kejayaan . insyaallah . amin .
n now . wahai hati y sdg brgembira ini , apakah prkara y trlintas di fikiran kamu slps ini .?
sbg "ex-student"  ehhh ?? O____O  mcm2 bnda aku nk buat lps spm ni . antaranyaaaaaaaa ::::
1. aku nk ngadap muka baby aku 24 jam . nk main dgn dia sepuas-puasnya . satu hri tk tgok muka dia rindu woi . nk jga dia smpai pndai jln dn pndai brckap
2. layan drama korea aku y dh sebulan aku skip
3. mnjdi bibik di rumah\
4. misi utama . ajar smua adik-adik aku smpai pndai ~
5. dn y plig penting . tido sepuas-puasnya
6. blogging !!!!!!!  yehhhh saat y aku rindui
7. kerja ?? hmmm nnti aku fikirkan
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hujung tahun ni abe we nok nikah..hehe syg giler kt abe we sggup tggu aku hbs spm bru dia nk lgsug.
hmmm. tp sedih laa..pah ni dia dh dok jauh..tkda la org nk agkut aku g jejalan T___T
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
hmmm ni satu lg cerita.. mkcik wa ajak kije gn dia.. hmmm.. pnya smgt ajak slalu mcj aku tnya bnda sma. siap ckp gn mk suruh pjuk aku ikot dia . wahhhh mudahhh no ~ ntah ek tk thu nk trima atau tidak. klu trima nti kne tggal dgn mkcik . klu tk pegi tk dpt g melancog . heheh . nanti-2 lah aku fikirkan. kasik aku tenag dlu.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Berita gembira . tk lama lg keluar la jp aku. . hohoh ~! dh g order .  trima kasih ayahhhh :')))))
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Disebalik kegembiraan psti trdapat kesedihan . Disebalik kesenangan trdpat kesusahan . matahari tk slalunya brsinar kn. hmmm skrg ni aku risau sgt tgok ayah . lately ni ayah slalu mcm sakit-2. hmmm . ya allah berikanlah kesihatan y baik utk ayah dan ibu. kesian tgk ayah keje 24 jam. jarang ada rumah. he works too hard..he doesn't care about his health. he only care  his family.. esok klu ayah dh btol2 stay kt pahang spa nk jga ayah . hmmmm . sebak hati ni tgk pengorbanan seorang ayah kpd anak-anaknya . smoga aku tidak menghampakan hati seorang ayah dn ibu .
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

"Gud Luck utk adik aku Fatin Nabila . sbtu ni dia ade interview skolah arab . wish u all the best . Gambate~!"



PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google