Melodi Srikandi
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, November 10, 2011 | 6:32 PM | 0 Atasinchi
Sepatotnya post nih aku tulis semalam kn . sebb befdayy dy semlm . tp semlm tak sempat .
ada family aku meniggaL :(
Oke.
Suhaila
nih la kwn aku yg plig aku rapat taung nih sejak mereka tggal kan aku ..
Walaupon aku bru rapat dgn dy taung nih , aku ingat taw befday dy ! ta pena lpe pon .
---- >09 NOVEMBER<----
Tp suhaila ! sory bg hadiah lmbatt . aku harap kw pham .
 kw dh byk sgtt baik dgn aku . kw byk tlog aku dh wehh . kalo aku ta pham kw tetap aja aku satu2 . tkde mara2 aku ..
Aku twu aku nih memg bodoh kalo hal2 internet sume nih . memg aku ta twu ape2 . seriuss !
HAHA. oke...ter buad cita sedih pulak .
Sempena befdayy kwn baek aku yg sorg nih , aku nk ucap TERIMA KASIH byk2 dekat dy .
dn SeLamat Hari Lahir Sahabadd <3
Satu kelebihan dy yg aku dh nmpk ialah dy pndai melukiss . memg cntek giler aku ckp kw kalo dy lukis sesuatu tuh . memg menjadi gilerr..kalah lukisan aku .
Sepanjag aku kwn dgn nih , ta pernah pon aku berkecil hati dgn dy . n aku ta pena tergoress hati lgsog pon bila kwn dgn dy . DAN (!)  aku nk ckp !
SUHAILA sahabadd kedua yg aku dpt rse kan sepnjg aku kwn dgn dy//.
aku ta pernah ada bermslah lgsog dgn dy . Kalo berkwn dgn dy memg selesa gile aku ckp kw .
dy pon jenis otak gila2 . HAHA.. oke . cun la tuh !
Haa..msty yg ade tertanya
hbes kalo sahabad kedua suhaila , so sahabad yg pertama siapa ?
erkk! adala dy tuww .
Bukan pkwe bukan boyfren bukan buah hati he . NO NO NO (!)
sekrg berkisah kan   Sahabadd  bukan berkisahkan boyfren jadah ! >.<
Haihh aku nih , dr td asyik dok cita psl suhaila suhaila suhaila .
korg msty ter pikir nk twu siapa suhaila tuh kan .

pusing 90 drjah


Haa.. nih laa dy kwn yg aku mksodkan tuh   = = '
Cantek kan ?
erkk! sory . kerana anda terpkse memusingkan komp anda utk melihat wajah gadis nih .
dy nih mmg sengaje ske bg kepale org teleng tgok gmba dy .
Lg satu dy nih kalo bab edit2 nih mmg no1.
kalo suro dy comfirm canteksss .
ratu edit ..
HAHA .. jgn mara suhaila . gurau2 jekk .
 jgn simpan dlm hati ,
    tp kalo dlm perott takpe .
hehe :))



Taun depan dh ta dpt jmpe suhaila lg .
DAN
aku akan kehilangan kwn mcm dy .
Suhaila , semoge kw jmpe kebahagiaan yg kw carik .
aku harap kw bersabar dgn seorag insan tuh ~
dy mgkin makan masa kodd nk menyayangi kw sepenoh hati ~
dy syg kw ,
mgkin dy ta twu mcm mna nk tunjuk cara KASIH SAYANG dy tuu .
Kita kne pham ~


Aku harap kw ta lupa aku nty (!)

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google